悶[屎]...-口- - ●╰笨 堯╮囍 歡 *笨 笨*,很 想 笨 笨下 去+ - QOOZA BLOG 網上日誌
●笨 堯╮囍 歡 *笨 笨*,很 想 笨 笨下 去♡+
為 何 自 己 執 著
我 醒 覺 了
我 知 道 你 為 何 離 開 我
這 是 一 場 夢,你 恨 恨 地 摑 了 我 一 巴,
謝 謝 你 的 一 巴
我 突 然 喜 歡 你 恨 我

                                

 

寂寞論譠 首頁 

 

                                   


cherry52014
暱稱: - Mrs 靜`
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
今日考中文
今日不知道做什麼???T...
今日不開心哇!!T^T
悶[屎]...-口-
今日...有少少不開心
文章分類
全部 (14)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
日文->中文
杏子-->日記子*
笨晴滴XANGA
雯子--->日記子*
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 11 月 30 日  星期四   晴天


悶[屎]...-口-

今朝出門口..甘行行下..就竟然吾記得左帶手機..真系大頭蝦=V=""

甘返到學校,我個班主任又煩我..成日話點點點,佢自己夠系咯.樣衰到死

本小姐刀睇吾順眼...甘上EPA堂,系本小姐最憎既人..班主任教既堂..

低B既..做PROJECT"..好狗囉佢=口="甘上完EPA就上PHY...今日牙訐SIR着杉型仔左

呵....上完了..就去唱K..我唱左3首...真系差哨..歌喉又差..-V-系K度食左午餐..正唷..有

排排食-W-溉哂口水添..又要殺果賓士飲唷*3*..甘我地1:30就返學校..要入HALL牙

悶到爆..我入左HALL.真的訓了..好好訓唷...入HALL.刀入左有3個鍾..呆坐3個鍾=3=

唉..又2點幾坐到5點幾..好大濟唷*3333333*..開心唷..聽日吾洗返學

刊登時間︰2006-11-30 06:21 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 cherry52014 的日誌)


bonnie520520 於 2006-12-02 07:34 PM 發表:
哇....話自己係本小姐...勁喎.......
如果俾人睇到你個樣,唔知會有咩反應...?= =''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嘻.....吾知呢.我吾MIND..=V=你甘諗姐..吾好成日以為自己令麻..我系吾令唷
Posted at 2006-12-03 06:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]