今天好熱呀...................去了深水埗,熱死人啦~
出去買了不少野,有匙針,好靚又便宜!!!!
今天電視講音樂的野,講人只down歌,不買cD~香港的音樂已經慢慢退步,我已經慢慢不聽廣東歌,和無心去買來聽~只聽英文歌,係我只愛聽英文歌,不聽廣東歌!!!香港的音樂應該要進步才可以有人買唱片 or 上網可以down mp3但要畀錢~
http://www.findgo.com/gb/index.php?user=cherry66
New留言板呀....快來啦!!!!!