我的新留言板係 http://free.uhone.net/gb/8/gb.cgi?user=cherry666hk
記得幫我留啦,ok???
今天去考oral,好fear呀,點算好呀?
明天才講考個時的情況~
等待他們出碟哦∼6.14
今天悶,落樓下食dinner,買了點點東西就回家啦~
明天是最討厭的一天,很快就來臨,十分害怕,help me!!!~
今天是端午節,今天吃了一隻"重",YUMMY! 之後到了三點才去沙田,行了一陣,我買了一隻唱片,又係英文碟,yeah~ 返回大埔,去新開的運動家買了一對白色的All Star ,$161~好靚^^
我本來想買purple色的all star,但最後都是沒有買,到了冬天才買 or 我有工做一定買~