今天去了沙田,想去買shoes,但無我的side, !
希望去第二度有啦~
今天下午才出街,食了lunch,去了買野,買了很多東西,之後就回家啦!
5.21 開了"BEAMS BOY"的專門店 ,好正,好想去,但要去到銅蘿灣,好遠哦!!!
今天一早十點幾去旺角,同呀怡去,首先去睇戲,睇星球大戰前傳III 黑帝君臨,十分緊張,套野真係好好睇呀,正正正!
之後去左食野,食完後,去花園街和旺角中心行行行,買了不少野,好開心呀^^~
我買了:一件t-shirt,一個袋,一條鏈和一張貼紙相,幫了呀表妹買了隻vcd
今天行程十分開心,希望下一次可以同呀yan 一起去啦!!!!