今天沒有野做,今晚可以睇{星球大戰} ,好開心呀~因為我沒有看過和期待,快些到夜晚就好啦!
今天是我的朋友生日,祝她生日快樂~
昨天去了旺角行街,買了很多野,有兩件t-shirt,呀媽買左袋等等! 去了大x書局,拿了本雜誌,有好多野送,但要入會先有,有avril lavigne的簽名呀+ cd single,還有很多present,正,我一定要快些入會先得啦,唔係就冇啦~
今天去了賣報紙,有$25,^^,之後去了買褲,買了一條軍綠褲,$89,之後買日常的用品,食了lunch,就回家啦!
快些星期四就好啦,因為可以睇Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith,正呀!
oh no~我個日記開左啦,你哦咩呀,快些睇啦