今天二伯回來了,我以為他下一個月回來,好快又回來,又好快到一年啦 ,因為他一年返香港一次~
今天沒有出街,明天才出呀,睇movie呀!
今天天陰陰,落雨雨,幾好.不用熱,真好啦~
今天應該去大中,呵呵!
還有2天就去睇戲啦,好緊張呀~
昨天睇"星球大戰",正,好好睇~今個星期四就有得睇前傳第3集啦!
今天本來想去"大中"度買野,但呀媽就去左旺角買衫,我就留左家中~ 今天應該會去run,因為我太fat,我要返100-105磅到啦,希望可以做到啦~