|
| 今天悶悶 |
今天去了大中,本來想去勞工暑,都無去,明天才去啦~
|
| 昨天的畢業典禮 |

昨天是學校的畢業典禮,一早要去到學校,因為要採排,所以要一早回去~
採排完後,去了酒樓要午飯,吃完後,2:00pm要回校,之後等到3:00就正式開始今日的畢業典禮~
我見到我媽媽,我有點緊張和驚><
完了後,回去課室拿成績表,今次的成績麻麻麻,中文不合格,英文和數學是E,希望會考成績不是這樣~
之後去到新達,kit打給我,話要改成績表的野,她問我陪唔陪佢,我話陪,最後呀sir都幫佢改~
到了夜晚,要去食飯,因為我十分想sleep,可能今天太多野做和悶,他們十分煩,又要對住他們強顏歡笑,真十分辛苦,
今天吃得不開心,對住班人,講d白痴野,我都唔知講咩好,無一個人係好人,個個都係衰人,我唔明佢地有咩好好笑,十分白痴!
終於食完啦,可以回家,真開心啦!
 |
| 悶悶悶 |
今天悶悶

|
今天無野做呀,等待明天的來臨,明天就是我的畢業典禮,
心情有點點緊張,但我不想見到d衰老師,個個都黑人憎,
例如:HL,CM.................
數不完,全校的老師都不想見啦!想快些完,快些走~
明天夜晚又要去食飯,真得不想去,又要同個d人食飯,唉>< |
|
|