好久好久冇寫日記~可能好少開電腦~
今天都是平時這樣~返工放工~
今天好似開心d~呵
w850i 出左啦~我12月一定要buy~
你等我呀~
Westlife 11月出大碟和演唱會dvd~等我11月先買曬 Westlife d cd~
又有The Killers, MCFLY, Scissor Sisters ~
好多歌手都出碟,好開心,有好多歌聽
好多時我出街,d人都覺得我係一個學生,唔似一個做緊野的人
但有時似一個學生都幾好,不用煩好多野,
example: sell 信用卡(次次唔會同我sell).....................
但去到買野的時間,多數d sales都唔多理我,
可能覺得我係學生,唔會買野,so覺得自己被人忽略左~
有時想大個d,有時想鈿個d~
多數d人都話我似一個16-17的人,最鈿估到15
~唔似18歲,哈哈哈~
又有人話我講野好好笑,有咩好好笑,我都好奇怪
可能笑得好好笑,哈哈~我都唔知自己會這樣~