昨天是星期6,我仍然要返工,返半天~
之後去會所幫手~因為花都廣場有show要做~
食完個lunch,就要開工啦~
之後d大老細來睇場,都沒有什麼special~
2:30pm開始~到3:00就開始玩攤位game,好快就玩完,d presnet好快就送完~
之後過左一陣管理處,又返去會所.有得食糖水哦,呵~
接近6點的時侯,我就返回管理處,我就跟吳生坐car 去”大尾篤燒烤王”
坐左一陣,全部人到齊.就開始BBQ啦~
我就玩了一陣 play card ,次次都係我lose,><"
玩了24點, 好難玩,玩到個頭都爆,why 張生要玩d這麼高智商的game~
(may be 我係數學白痴)
之後鋤d,我都係lose~算數,我放棄,唔玩啦~
之後我開發燒野食,食少少已經唔想食~之後食完,係度睇人玩,我就睇住笑~哈哈
10點幾就走,坐吳生的car 回家~
星期1去唱k,到時唔知點,會唔會又笑到我失控???
p.s 昨天發現唔見左個memory card,今天打電話畀會所
高小姐幫我找回了,多謝多謝~
|