今天做死我啦~早上好多野做,又要打支票,又要收管理費,又要收停車場月租,
又要聽電話~聽到我傻左
之後下午只得我一個收錢,做到死死下,但時間好快過~係忙到嘔
好彩無做錯野,真好~
放工後,去剪頭.yeah!
今天出糧~哈
每天我都會看一陣書~係我中3 開始睇小說~
就愛上看書~
現在我看緊 17歲的承諾 (The Second Summer of the Sisterhood),是第2集~
我看了The Sisterhood of the Traveling Pants ,就愛上了這套電影~是第一集
希望快d開拍第2集~
yummy∼今天係”零食物語”買∼
買左3十幾元∼好食好食!請你食,呵呵