今天正式返工,雖然要7點起身,其實我一早已經醒左,真係慘~
之後8點才出門口,個天不停地下雨,一時大一時細,令到我對鞋濕曬,唉~
我竟然遲到,我都唔想呀,這麼大雨,你估我好想遲咩~去影相,唉,張相影得唔靚,想死左去~
11點開始要回去粉嶺,差不多成1點才回去,等左一陣就食飯~
食完飯後,做野,6:15pm放工,明天正正式式返工,希望明天有好開始哦!
-----明天又要交返d衫畀m記,煩呀!------
”今天又有一個展次學員來做實習,想起我實習的第一天,我有點想笑哦,呵”
今天無野做哦~下午去左跑步~
下午6點幾,有人打來,明天要返工哦,慘慘~
我d野都未買~想死左去哦
我的最愛~第日要買!呵~我要自己想要的相機
我好多野都冇買, 幾時先可以買到佢,我都唔知!今年應該買到,希望中