今天是清明節,我不用去拜山,所以約了呀ting去旺角行街街~
今天一早起身(想sleep,但已經習慣左早起身),直到12點幾出去食lunch,今天我請呀爸呀媽食lunch,食左$75~
之後去旺角啦,等了一陣,呀ting終於出現,去了行旺角,當然是十分開心啦,係到勁狂笑^.^
我又買了很多東西,有 shu-uemura 嘖霧$90
充電更生軟膜 $122
衫$35 ,nana comic $27~
有呀ting係到,帶給我無限歡樂,多謝你~下個月再見啦~呵呵
今天是返工天,今天都係有野做~時間算快過~
到lunch個時,我都冇咩野想講~但我都想講,但唔知講咩好!
今天lunch又有人請我食飯,多謝曬!
之後返去又開工!
放工前又有野食,oh,好好食呀~
星期3去街街,呵呵~
now發覺我自己唔可以留係家,唔係我會死~
今天是我請假第一天返工~
今天是返工天,一早5點幾起左身,help me!
之後6:30返到去m記,開始一天的工作~
今天做死人,好多人呀,今天成3點幾先放我,唉~
下星期6再返,明天又要返工,好,努力呀!