首先祝我自己生日快樂,昨天是我18歲的大日子,終於到了18,可以做到以前做唔到的野,例如去買"6合彩",哈~
昨天我去了尖沙咀,去買護膚品,買了Jurlique,有薰衣草蠶絲蜜粉,黑泥深層清潔面膜和花水~
之後好急的情況去了銅鑼灣,因為我又遲到~呵
昨天約了joe行街,唔,都冇野好行,去了打機,同食飯~
同買了LIVIS,呵呵,買了$599,今次我大破產啦!
他就送了一隻手錶結我,多謝曬~隻錶幾靚,但要改表帶,oh,冇得帶,哈哈!
今天十分開心,除了有禮物收之外,有一班朋友祝我生日快樂,我已經十分開心!!!
有玲,佩雯打電話給我祝我生日快樂,明天還約了呀玲去食飯~還要見工哦,死啦,好驚呀!
買了什麼:

|