我就看了斷背山,我有其他戲都想睇~有:
V煞
死神再3來了
昨天同呀鳳去了旺角,去了看"斷背山",好好睇~唔覺唔覺睇了兩小時~到了十一點幾先回家~
今天要返工,今天做到死死下,好彩今天4點就放工,好開心~因為星期5好少早放,平時應該係5點幾放工!!!
明天又是星期6,唉~真慘!!!返多4天工就放假,努力~
今天去了剪髮~幾好~
今天本來好好~
被人罵,好慘~
今天傷心過度,想死左去!!!
m記出左新野,多多去食下~係"飯之堡"~