今天是年29....今天早上陪呀媽去買送~
之後買到2:00pm,返家後再去街,去了大快活食high tea,之後再行多一陣,買了不少野,買了眼影和一條2% jean dress,呵呵~
又一日囉,明天要返工囉~
今天是年28.我昨天已經打掃左我的家~
明天出一出街,兩天都冇出來囉!!!
後天就返工哦~><但有利是錢,加油哦!!!
我有個新相薄
http://photo.pchome.com.tw/cherry666hk/
多多上去,呵呵
拍拖....有咩野好拍~
唉~我變成失戀的人,悲慘~><"