好久無寫日記~
星期一開始上堂,都上得幾開心~
暫時不用上班,只係星期日先返~
我同經理傾過,最終只係星期日先返~
不用煩腦~
又到星期3啦...真快~
今天做到3點10分,畀我好早放,真係好少有~近排好少放3點幾,多數差不多4點先放人~
之後去左 e 媽家,拿衫同玩 luck,呵呵~
又一天啦~明天要辭工,oh!