今天看The Sisterhood of the Traveling Pants,好touch,個story好touch,我差一d就想cry啦~
今天是迪士尼開幕的日子,很多人去玩哦!
我去過japan的迪士尼,香港個個就遲多幾年先玩,因為太細啦~
今天係第一日返學,都算開心~
昨天睇到迪士尼開幕晚會,真係嘔死啦,見到肥婆"欣宜"係到dance,做白雪公主,嘔~
昨天去了e媽的home,見到luck,好開心呀,但佢好似好fear~
之後同dog dog玩,見佢個樣和動作就好好笑!
到了2:00pm,同呀ting去大中,行行下,佢對shoes broke左,之後去買一對白飯魚,暫時穿住先~
去了很多地方行,買野食.
之後同e腸和luck會合,又可以見到luck啦,^^
到了7點,好快要走啦!
到了8點,又要同個d人食飯,悶死人!
最後呀麻畀左$20畀我,但今天都有很多人畀錢我,哈哈!