Tonight i will see a 譚詠麟歌者戀歌濃情三十年concert.
我是第一次睇佢的concert~ 但有好多歌都唔識,可能我唔係佢年代的人和細個. 佢講d野好好笑! 我有影相,但用手機影,影左一,兩張! 黃伊汶出來,我最憎佢,都唔知佢唱咩,d人立即唔出聲,好似唔like佢,我都係! 12點20分就走啦,其實佢都未唱完,但呀爸逼我走,煩~
Rooster
哦....又識多兩對band,正!!
今天去了沙田,沙田開了city's super,勁多人去行,好多野食買呀,我都買了不少野!
冇其他,呵!!!今天展翅打來,收我,我昨天勁fear,因為未收到信,but 不是個個都收letter~