昨天一早又睇醫生,今次真係病,有傷風,so 請左0.5天假~
之後返家,返家的時間,買了一本comic,叫nana,幾好睇,昨天晚上看完~
今天要返學~上完今天就沒有,真好~
今天沒有什麼特別~
我額頭又來爆野,好煩~何時才痊癒???
今個星期不用返工,下個星期一才回復正常~7am-3pm
終於暫時不用上班,因為我要上展翅的電腦堂,上星期一至到星期六,9點至6點~
今天已經上了第3天,日日玩電腦,無咩特別~
還有5天,green day的bullet in a bible 就快出~
期待中...................