好久無寫日記~
今天天氣十分熱,熱到出"汁"~
今天是拿harry potter第6集的日子,呀媽will幫我拿,now暫時未有,下一次講畀你知~
明天去返學校拿野,唔知去邊到讀野呢???
tatu 係10月7日出碟,我要去買,哈!
green day係11月中出dvd,唔知香港會唔會出,希望出啦~
今天返到去.好無聊呀.......整好就回家~
今天有人打來,要返school哦 ~