好多日都無寫日記,無什麼特別事~
明天就讀完個課程,有點不捨得~oh no~
我好開心識到這班的同學,有珍珍(第一天識佢),呀詩(識日係到笑),呀儀(好人一個),呀玲(好幫得人).......好多!!!
希望大家第日再見啦~
今天影左貼紙相,好靚哦~有珍珍,呀詩,呀玲,儀~不過影得好好笑,哈!
Happy New Year~
2006!!!
上堂的相,相中係我班的同學~