|
| 逃走....................... |
今天我逃走,是逃避返工,因為我本身唔得閒,和唔想返,好似好衰,哈~
一早就起左身,之後到了十一點幾先出門,去沙田行街!
呀媽買了一支唇膏和shoes畀我,對新鞋可以返工穿,好野~
去左藍田同呀ting會合,再同呀joe會合,但我同呀ting係到傻笑,我都唔想呀,忍唔到呀~
坐小巴上去呀ting住的地方,上到去ting家,佢地就開始補數,我就要自閉一小時,哈!
好快就一小時,我同呀joe走左之後,去左藍田間m記食野,哈~
坐到8點就走,返家~一天就是這樣!!!
明天返工,好驚呀!快d到明天啦><"
明天有新錶帶,好野!我會帶,放心,哈!
|
| 做到傻左 |
今天做到傻左,好辛苦呀~
明天我一定唔會返啦.死人都唔會~
因為我約了呀ting,因為呀ting要補習哦~哈! |
| 見工成功 |
今天是星期5,是十分重要的日子,因為是去見工,所以要早走,呵呵~
食完野後,到一點幾就要坐巴士去見工,個天下雨,好黑人憎哦!
好彩不用多久就找到見工的地方,之後坐了一陣就有一位小姐入來,是公司的人,之後問一些問題,就話冇問題,之後打電話畀我,見工成功,可以返工,去粉嶺的花都廣場~
之後行返去KOWLOON BAY,行了一陣,就去apm,同呀玲會合,呵呵,有禮物收,是第2份,多謝曬!
行行行,好多野都好靚,好想買哦,但冇錢哦~
食完野,就回家啦!
呀玲送畀我~


生日卡一張~ |
|