| 今天是我最後一天返m記的日子,返到去,被d 經理話我遲到,都係遲左少少姐,不用串我呀,哈~
早上,我做收銀位,竟然我份新工的經理來幫親我(佢知道我係邊間m記做,佢之前都來過,但我唔係到,今次特別再來多一次,因為係最後一天返m記),十分突然,我有點驚和係到傻笑,好彩有驚無儉,呵~
之後做做做,d經理係度話邊個邊個今天邊個走,包括我啦~
到了5點,d 經理先放我工,做到我死死下~好野,我不用再做m記,呵呵,十分開心!
但我一定會再返m記,因為要送返d衫畀m記和請野畀佢地食,非是見到面好咩~會送返支pen畀個經理,oh no~ |