我係金三珣,勁好笑~套野有時都會睇下!!!
愚人節快樂,哈哈~
今天是4月1日,都無咩special,去拿身分證,影相,張相算好睇,哈哈~
之後去了沙田,無野行,好快就回家~
返去大埔,租左隻碟睇,叫"律政可人兒",勁好笑~我勁like "Reese Witherspoon"~
我第日要買shu uemura 的 depseawater , $150/150ml~