|
| forever young~ |
今天我整左首歌係個日記到,叫forever young~
我在the oc 到聽到,在今個星期在明珠聽到,勁好聽,so整落去我個日記到~
一早返到去m記睇時間表,一睇,冇我名,之後呀連姐係到,佢叫呀雲入來找我,見到我就罵我,唔係罵,係講笑,之後叫我星期日6:30am返工~
今天又是返工,今天算多野做,lunch又同同事食,但少少悶,因為我都唔知講咩好!lunch都係有人請我,哈!
明天放假,好野~
|
| 第4天 |
今天已經是第4天~算是有野做啦,都有少少疲倦!
下午又同班同事食飯,今天經理請食飯,不用我畀,同話可能會請我,但要過左個實習先請我~
所以我要努力~yeah! |
| 第3天 |
今天是第3天實習,今天返到去,就狂抄野,哈~
又唔係好辛苦,好過無野做!
好快又到食飯~
行行下,見到經理和其他同事,見到我,就叫我跟住佢地食,都有少少驚驚地,哈!
之後食下飯,講左少少野,我都唔知講咩好~
2點,本來返去會所,但朱生叫我返去管理處做野,整返個powerpoint,整完再做其他野,到了5點幾放工!
今天公司問我捐唔捐錢,你叫到,我唔捐咩~捐左$20!!! |
|