靚唔靚???我今天買的,要三百幾啦~呵呵~
今天做到死死下,今天十分黑仔,被人投訴~算~當我有錯,好未?
死肥佬,你睇住來呀,哈哈!!!但我會下次小心d,唔會再出錯!!!
昨天是初二,首先去了呀女麻女麻的家,之後去了呀婆婆的家~
等了一陣,呀TING來了,再到了3點才去街,途中買nana comic第7集,好開針呀~
又行又去飲coffee又影貼紙相,貼紙相係最新,好貴,但好靚,係值得影~
到了夜晚,食飯,食完就回家~
今天要返工,做到我死死下,但下午11點至5點,都係做ice cream位,正~
今天買不到shoes,明天買呀!買pump呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
今天返工,今天要做"囉b",慘慘慘~
想死,做做,做到下午3點幾,我個fd找我,但我唔得閒,佢行多一陣先返來再找我,但最後她因事要走先~
最後要差不多5點先放我走,oh my god!!!
今天開工利是有$10~
再加三百六十元利是,呵呵!今天完了,明天去拜年囉,呵呵!!!可以見呀ting,yeah!!!
可以去玩啦!~
下次見啦^^