今天做到我死死下,想死左去~
本來今天係去做ice cream位,唉,去左做暑條位,我好唔想做,又要帶住個低b口罩,都唔知帶來做咩?
做到2:30先有得食野,慘~
之後3:00做到5:00,唉,好唔想做落去,因為我本身想去剪hair,個仆街經理,你食屎啦,
我好好好想轉工呀,唔想再留係m記做~
第日做6,日未要kill myself~o my god~
昨天我請了病假,今天復工,今天做到嘔blood,因為死人大家樂裝修,黑人憎~
做做做,做到成5點先放我走,做左成9小時,想死左去~
明天同後日放假~好yeah,我要把我的忿怒變成power,去shopping呀~
今天是我復工的日子,一早6:15要起身,7:00返到去,又要開始辛苦的一天~
今天食完野,做左陣買野,經理叫我出去做ice cream位,發達啦~finally有得做~
唔辛苦,但企得久,好tired,哈~
明天要開會哦,慘慘慘><~