新買的碟....係SIMPLE PLAN 和TATU
我最愛的碟......~
movie.....好好睇~
星期6 本來我要返,我都不知道,我無看timetable,經理呀雲打來找我,哈~星期日再放,到左今天先返~
今天是第7天返工,返了一個星期,十分快~
今天一早6:15起身,help me!
返7:00pm,之後返到去做做做,到了3:00放工,買了一些零食,正~
”今晚有得打邊爐,好yeah!”
近幾日我買了很多零食,可能我有點錢,so 成日買~
我D零食
在M記換回來的公仔~
今天是我第3天返工,今天炸野,掃野,都算好快過~
今天送野,d死人學生望住我,有咩好望,正一仆街~
今天放工時,why張卡會放左係下面,我明明放左係上面???
明天要記住我有冇放返上面~