好靚呀~我要努力d,我要買呀!
今天第一日返工,我好似傻傻地,坐左係度等~
之後去左睇"帶",睇完去出去出面掃垃圾,做左唔知幾久就食飯~
食完又開工,到左1點幾食,食左又開.做做下叫我入去炸野,我有d唔係好明,may be我stupid~
做到5點放工,好辛苦呀~><明天放假一天!!
今天去了"大中",呀媽要睇野~
之後去左m記,去見工,result係. 請左我,明天要交野,may be 好快會返工,so 我有錢用啦~
不用做一個idiot人!
15/11先出green day的"bullet in bible" cd+dvd,快d到個日啦~
green day唱live 好正呀~