近日我覺得對電腦的興趣少了一點,好像沒有什麼可以玩,所以一天大概上一至二小時~
今天悶了一點,下午做面膜,我做了一個補濕面膜,幾好~
明天天氣轉冷,令到我的Skin乾燥.真煩!!!
明天要穿多一點衫衫~
我訂的書有得拿,好開心~^.^
11點先上堂,今天好快就上完堂,上到4:45pm~
明天去沙田,又要食飯,煩呀~但今次家姐回來香港,唔知見返佢會點呢?
今天返工返到傻左~
無野講,明天要上堂~
886