今天天氣十分冷,只得9-11度,沒有所謂,冷好過熱哦~
今天又要返工~不過今天沒有太多學生來食lunch,因為某間學校有家長日,所以沒有這麼忙~
經理畀我地d員工飲新出的特飲,特飲叫"蘆薈酸梅特飲",單買$11.5,跟餐就加$4,今天我sell到一個客買來飲~
個特飲都幾好飲,呵呵!!!
M記來了一個新見習經理,叫"ar 庭",係男經理,都幾好人~今天佢都都有幫我手,就係幫我收錢和拿野~
我做ice cream 位的時候,有個傻婆來"紙巾"拿好多好多,上次都係佢,佢真係傻婆呢!!!
-----今天食早餐,呀姐見我好似食唔飽,畀多個提子鬆餅給我,多謝,哈哈***
明天返多一天就放假~好開心呀!!! |