今天有人再講畀我知份工的野,份工要考保安牌!so easy∼
近排我想讀返書,想讀返英文,因為我d英文太差∼可能對份工有幫助
份工可能要遲放工,我無咩所謂,份份工都要問O T啦∼有邊份工不用開O T
玩的時間少左,做野的時間多左,我要一一面對佢,因為我大個啦∼
但我唔會忘記我班朋友,我一得閒約你地出街街呀∼
返工前,買了non-no雜誌,我等了很久啦!!!
今天終於有得填form,我等左好久的時刻到了~
我申請的職位是"物業客戶助理",個名好好聽哦,哈哈~
放左工後,去影證件相,勁白瘢~哈
張相係未好嘔呀,哈!電左髮的我,覺得點先?
要買e個~呵呵!
昨天買了pink的新碟,勁好聽~
日記播緊就係pink的新歌,呵呵~
叫"Leave Me Alone (I'm Lonely)"