今天是實習的最後一天,都係做野,食lunch~但之後我就會成為正式員工~
多謝各位支持~我終於找到長工做!呵
今天做左好多野,去拿身份證,又去銀行,去完渣打,就去匯豐,因為我要開個新戶口~
之後食飯,食完行左一陣,買了本書睇~交電話費
食完去左西九龍,買墨盒和燒碟,還有食野,
之後就走,去左又一城,見到好多野好想買~唉
今天是inerview的日子,今天上午返工,下午就去inerview~
十二點半走人,之後去新蒲崗,2點幾就到了,然後要填form和打字test~緊係得左啦~
再填野,ok左,但要去到尖咀body check,要下星期再去過~唉
明天有把野要整,要開戶口和拿身份證~
第日要考保安牌,我估應該5月中就有新工返,m記個邊我會正式辭職~
我終於脫離m記的日子,做一個有長工返的人,呵呵!