今天是返工天,要兩頭走,去完會所,又去返管理處,哈!
之後好快又到lunch~lunch之後去聽講座,做聽眾~
聽聽下,有人打畀我,係呀媽打畀我,話人事部打給我,之後我打返去
最後約左時間interview,是明天2:30pm,去新蒲崗~
今天時間好快過~明天可以早走,真好!
GILMORE GIRLS香港板
e 套電視劇終於出左dvd,我等了很久,我下個月一定會買來看~
因為香港無得睇,我更想睇~
HK$585.00
今天返工,只是返7-11am,之後休息了一陣~
2點幾去左打羽毛球,激死人呀,個死人巴士改左~
之後成3點幾先到,打左1小時幾個字,打到想死!但好好玩+好笑!!!
下個月我又要打多次.yeah!!!
e 兩天假返m記~
勁好笑~返工好多事發生~
唔多人買m記,真好,做得唔算辛苦~
明天返7-10am,之後約左呀儀打羽毛球,yeah~