今天返工,冇咩野special~
今天放左工,之後狂找朋友talk電話,傻~
今個星期日,約了fd去打羽毛球,好久冇打,真好!快d到這天啦~
和下個星期一約了fd去街街,呵呵~
電髮電髮電髮電髮電髮電髮~
冇野講~
今天返m記,好慘~做錯野,我都唔想呀~
之後做ice cream位,唉,勁唔想做m記,但要等到份工請左我先可以唔做,我等你!
下個星期的假期我返星期五,六和日,星期日只返4小時~
今天係運動家睇中左對鞋,好靚呀!
明天休息一天,係家電髮,yeah~