我對我做緊e份工好似有少少討厭,一來要受人氣,好似m記~
做錯少少野,被人罵到死死下,又唔算係好大聲罵,唉~
今天少左錢,要我嘔返出來,都算,少少數目,可能真係找多左畀人~
咩事都關我事,講真,我真係唔想做e份工,但有邊份工係做返自己想做的工,
所以日後要專心d,唔想被人睇死我,你唔想我做,我就要做好d,等你跌眼鏡~
有時係公司有時都唔開心,情況好似做緊m記個時,唉,希望日後可以改善~
點解某人好似m記個個死8婆呀姐,用d好黑憎的眼神望住我,開始好討厭e 個人,
好似有少少暗示叫我唔好做,頂,我知我係你心目係一個白痴人,做咩事都做唔好,
咩都以為自己好勁,係人做份工都有壓力,所謂"你有壓力,我都有壓力",
我驚做錯野,唔想d boss要保住我,太好人,我先驚,對我太好,我先有壓力,
佢給我這麼大期望,我唔想佢地失望,唉,下星期要做好d先得~