出糧啦出糧啦~
好開心呀~終於到這一天,我等了很久,~
我今天一早去了提款機一看,有$58xx~
之後下午去了拿錢,拿了$2000,要畀家用~
之後d錢就是我~下個月就可以買psp~yeah!
今天係星期日,又是下雨,好憎呀~
今天去了大中,又買野~買左資生堂眼捷毛夾$65~
買了一支cream$34 和 一個粉盒~
e 本書好似好正~都係買$179~星期3去買
今天放左工之後,去左睇戲,係達文西密碼,勁好睇~
係旺角買左sofina唇膏,$180,買一送一~勁低
之後去左sogo買野,買左sofina very very cu milk $220.5~