今天我公司要考iso 9001的野~
都冇咩特別~好似平時~
因為係d 主任先多野做,so我做返平時做的野~
之後我不用6點就可以走,因為要帶一位總公司的人去火車站,呵呵呵~
明天要上總公司簽野~真好啦
今天是去公司旅行的日子,要一早起身,慘慘~
之後8:45到了大學,之後行去碼頭,就開始今天的旅程~
講下今天的行程:
馬料水碼頭 - 塔門 - 天后廟 - 觀日亭 - 海蝕洞
呂字疊石 - 塔門食seafood - 東坪洲
更流石 - 千層石 - 難過水 - 回程
回程的時候,有抽獎遊戲,當然我都有份(差不多每個人都有)
領獎的時間,話我咩哦,傻啦,被人玩,><”,笑死我∼
好靚呀~去日本先買到~
now勁想去日本shopping~