呀媽昨天買了一部新電話,買了千幾,部野好多野,有聽mp3,聽收音機,影相.........................
我都好想買番一部呀~
心情十分低落.............................><
我想買以上的碟,太正啦,一隻live dvd+cd 和cd,^^~
我又要買啦,要$198,有7折,是$138.6,我一定買啦,因為我就快看完第4集啦~
THE OC有dvd 買,但得英文字幕,如果出左有中文+英文字幕,我一定買呀!
昨天睇左個bag,好想買,但要成$259,好expensive,oh no~
希望我有機會升到中6啦,但應該.......................................................................