今晚,唉~
今天看了lost 第3集,好睇哦~~~明天又可以Continue see "the oc",yeah~
今天去了大中,買了很多野,有野食,comic等
今天很開針,呵呵~
Intensive Care" ....r.w 又好快又出碟,我一定買呀!
tatu都係10月出,唔知好唔好聽???