昨天有england的比賽~oh my god
輸左,算,佢已經係好努力,10人對11人都係0:0
只怪上天唔畀england win~
巴西輸左,一早估到~哈
今天係家~唔想出街,因為昨天用左好多錢,所以唔想出~
今天睇左nana的movie,勁好睇~勁Touch~
到了下午,去左run~好hoT哦!
nana出game,我要buy,我要玩,呵呵~
好似好好玩
我又要agnes b袋,呵呵
我今天變了一個Shopping狂,買了很多野~
同呀ing一起去~哈哈哈
首先去食野飲野,好食哦!有珍珠奶茶和Green Tea吐司!
有levis牛仔褲,鞋,眼睫毛液~買了6-7百~
就快失常~傻左><"
psp令我好煩~想死