昨天的戰利品~yeah~!!!
b+ab ~$180
係IT 買~$145
3隻碟~其中2隻係2004出碟,中間個隻係最新出
nana~ 好好玩
中左15號~中左半個,哈哈!
shopping day~今天放工又去shoppin~
自己一個人去~去左hnv買碟~$2百幾~
之後去左又一城,去左i T買衫,a+ab 買褲~
去左沙田買nana game~ yeah!
今天大破產~
之後應該會買coldplay 和 yellowcard 的cd~
今個月可能先買coldplay 的 cd~去 people 買先得
下個月先買 yellowcard ~
好久冇寫日記~唔知寫咩好!
今天收到公司的信~
我個試用期過左,公司係8月3日先開始正式請我,呵呵!!!
今天熱到死死死,想死死死死死
今年世界盃 是意大利 win~oh my god~
快 d 到星期6,可以shopping!
我要nana 的新game~我要呀!