今天去左沙田啦~買左件black 衫~買左百幾~
之後去食飯,好悶呀~9點幾走人~
明天,後天,再大後天放假~hehe~
是出街的時間~
明天去kwun Tong哦~
星期1要拿id card哦~
星期2同家姐佩雯去玩,呵呵
昨天好多人來左我家~11點幾sleep
今天返工啦,經理給了一張員工評核表
要寫在公司做左d咩?
之後見經理(面對面),經理話我係傻妹的性格
好處是面帶笑容~hehe
e 個point 一 d 都無錯~聽完我都係笑~
無計,我忍唔到~
最後我都要有改進的地方~我會努力~yeah!!!!
好想買哦~今個星期去buy先