今天下午3點出左去Kwun Tong~
之後去左機店找正,打呀打~
打完機去食野,我冇食野,只係飲左杯熱lemon Tea~
同佢講左好多野,哈哈
行左陣apm,6點幾走人囉~
下星期6要食飯,星期日要見老友們唱K
再下星期1幫佢興趣生日~hehe~
現在鋼琴是我的最愛之一~
因為我一星期要彈2-3次到~
希望有一天我家中會有一座鋼琴~
每天都可以彈~
上午返工啦,下午就火警演習
下午同會所和工程部食lunch,,哈~笑到我死
之後走火警演習,但一個人都冇哦~
行行企企~去了會所吹水
最後我和景燕請了會所和管理處食野~
6點放工~明天見又可以出街啦~hehe