今天放假,呵呵呵
今天下午出來同林小姐會合,之後去到尖咀食lunch,yummy~
之後去太空館聽講座,聽左一小時就走人,林小姐返公司
我就行街街~買了ZARA的衫,買左3百幾,最後飲了星巴克coffee~
6點幾回家~明天再放假~
星巴克coffee~我的最愛~
滿心香濃幼滑朱古力~新出,好似好正哦
今個月or下個月去飲先
今天是11月8日~聖誕節快到了,心情有點興奮~
還有一個月多~12月23日會所可能有聖誕旅行,希望可以成事~
我就可以同d 會所同事一起去囉~hehe
行程是去南牙島+看燈飾~好正哦~真是十分期待哦!
今個月月中我位澳洲的老同學”欣”返來香港,好開針哦~
成2年冇見,hehe~一定要見她