放工後,返家食lunch∼
之後去左沙田行街,買左很多東西~
有Madonna的 live CD,一件衫~
這個晚上看了Madonna的 The Confessions Tour 的 DVD

評語:好正呀~Madonna 跳得好勁呀
一邊睇就好想跟住跳,我想睇live 會好正~

星期5買的 Norah jones "NOT TOO LATE"
評語:聽上來,好舒服~
月中會買的碟
我睇左gilmore girl第一季~now要睇第二季啦~

Avril在今年會出她的新碟
4月17日,我十分期待~
p.s:now覺得自己的room好似一間cd店,好多cd~
有音樂,生活才有樂趣 |