我都是用返e個日記~
e排我部電腦有d壞,so要玩左電腦~
第日去拿左整一整先呀~
近排成日做錯野,煩死人啦~
真好d想死的feel,算啦~
要做好自己的本份啦~
日記去左
http://hk.myblog.yahoo.com/cherry03222003
這個日記暫時STOP~
我決定今年要買noTebook~
要年尾先買啦~因為要成6千幾
都幾貴~