今天放假~上午無野做,打PSP看書看magazine~
下午3點幾出去大埔中心買衫衫,去了2%買衫
買了一件黑色外套,紅色T-Shirt 和一條牛仔褲
買左6百幾,雖然貴左d,但d衫靚就得啦~
之後行多一陣就回家啦~
想買的手機~好似2千幾~想換呀~
今天去睇下先~
我想買的碟: