我買左新手機啦~
係N73~~~~~勁靚
我愛你!!!!!N73
昨天好夜先返家,被人罵∼算
下次唔會∼唉!
e排成日夜返,好辛苦∼
so之後唔會再出夜街
昨天去睇左mr bear,勁好笑@@∼
今天去買手機,開心中......
買左就影被你地睇啦∼hehe
今個week 一定要大出血
要買衫呀呀呀呀
上星個星期都買左衫,係tommy polo∼