今天返工~~~~好辛苦哦
好唔想返~唉
又要早起身(e 幾天放假遲起身)
想死呀!!!
又多野做,做死做死!!!!
今天的收獲~一本新出 comic 書,兩隻vcd+一支好香的香水~~~~
上星期日買~~日本零食
now我最愛的小食~牛奶布丁
終於放大假~~~~~~
放5 DAY